söndag 26 april 2009

Trevlig helg


Haft en superbra helg, trots förkylning. Fast kände mig väldigt risig länge igår. Mackan fick lov att sköta om all städning här hemma medans jag la mig & sov.
Vid tre kom de första & sen vid fyra körde vi igång med grillandet. Blev nio som grillade & sen droppade det in lite mer folk under kvällen. En massa surr & drickande & skjutande med Tommys luftpistol. Dans på altanen framåt ett på natten & avslutade med varma mackor vid två. Trevligt värre alltså. Va väl isäng efter tre nångång.
Vaknade imorse halvseg. Som sig bör "dagenefter". Hade stökat undan igår så väldigt skönt att kliva upp & det var städat. Duktigt av mej.
Blev en prommis sen med Em, satt en bra stund nere vid älven & surra & fikade lite. Sen hem & hämtade bil & älskling & så for vi en sväng till Dannero. Mitt mål var att köpa några sjalar. Mallan var där igår & hade köpt en. Slutade med att jag köpte fem st!!!! Yes I Know, men jag älskar dessa sjalar. vet inte hur många jag har nu men vill ha i olika modeller & färger. Så en lyckad handlig alltså, Mackan bara skakar på huvudet åt mig han. ;) Var hemma strax efter fyra så medans Mackan dammsög inne så började jag kratta ute. Och allt blev klart! Känns jue hur skönt som helst. Imorrn blir det rabatternas tur att få sig en omgång.

Superdupertrött nu så dags att duscha å sen hopp isäng. Efter en otroligt trevlig helg. Och härligt att grill säsongen e riktigt invigd nu. :) Hoppas det blir många roligt grillningar i sommar. Började jue trevligt iaf! :)


Natti natti kramiz Vera