måndag 20 juni 2011

Helgen

Var ju på Mackans systers bröllop i lördags, Veronica & Marcus gifte sig juh! ;) hihi så roligt då vi heter likadant. Men som sagt inte jag & Mackan som gifte oss utan Virre & Macke. Virre var vacker som en prinsessa, vigselakten kort & bra, utmarschmusiken var KUNG! haha Black Eyed Peas med I´ve got a feeling på jättehög volym. Så himla bra! Middag & massa skojigheter på Björkudden sen. Helt underbart va många skoj inslag som hände under hela kvällen, dom har helt fantastiska vänner som verkligen bjuder på sig själva & hade gjort massa skoj för brudparet. Vi lämnade festlokalen efter två, & jag var sååå trött. Var som bakis igår, haha, jag som inte druckit på många månader nu. Sov länge, till strax före elva. Upp & käkade lite & sen hämtade vi voff på hundpensionatet & så for vi en snabbsväng på Hammars marknad, köpte tunnbröd & halvtjockkakor. Hem & vilade lite innan det var dag sför middag på Gärsholmen. Mackans föräldrar bjöd hem brudparet, brudgummens föräldrar & bägges syskon med familjer. Kom hem vid sjutiden & var helt knäckt! Gick & la mig vid nio & halvtio sov jag. Jobbigt att vara nykter oxå, tar på! hihi
Hade öppning idag på jobbet, men skönt för då slutar man tidigt. Och sen har jag inte gjort ett skit, sovitlite på soffan & ska bara glo på tv hela kvällen. Förra veckan var jobb & sen full fart varje kväll & så full fart hela helgen så känner att jag behöver en vilodag. Nya tag imorrn! Görat finns ju liksom kvar. Ska bara ta en prom med voff. Käka lite vattenmelon, fortfarande sug efter det, mums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar