måndag 14 december 2009

Lussning

Sitter & har lunchrast & är tröttare än tröttast kämms det som. Somnade rätt så tidigt igårkväll typ halvelva. Men vaknade sen en par gånger för att sen vara helvaken från kvart i fyra. Somnade till en sväng så när klockan ringde tio i sex var jag dödens trött. Ikväll blir en tidig kväll. Slutar fyra idag så ska hem & fixa nå ätbart, sambon jobbar eftermiddag såfår äta själv. Kanske hinner vila en stund på maten... Vid sju ska jag ner till pappas & fota alla barnen & även tomten skulle fotas... haha
Idag var det som sagt luciafirande på dagis, ute fick barnen vara & sjunga iår. Bra för då kunde fler anhöriga komma. Förut har endast föräldrar & syskon kunnat komma. Nu kunde vilka som helst som barnen känner få komma & kika & fika. Supermysigt. Tända marschaller & julmusik spelades ute. Sen blev det ett till luciafirande för gamlingarna. Barnen var superduktiga att sjunga. Tror dom sjöng bättre & högre inne faktiskt. hihi skoj att få vara med en sån dag :)

Tror jag måste gå & ta mig en stor kopp kaffe till så kanske jag vaknar till liv....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar