måndag 27 juli 2009

Spelkväll

Nu har precis Em & Marina cyklat hemöver. Vi & Mackan har haft en spelkväll. Men först käkade vi pizza allihop, Hasse & barnen var oxå här. Sen for dom hemöver & vi spelade lite.
Bla Uno, plump & så lärde vi Em & Marina tärning. Eller 10 000 som vi brukar säga oxå. Så en trevlig kväll blev det.

Ska ta & vika lite tvätt nu & sen lägga mig. Imorrn far jag & Marina upp till Jennie & Wille i Övik. Har inte bestämt än om vi far hem tis eller ons. Ja det visar sig...
Onsdagkväll så är det klippdax igen. Håret växer så det knakar... Känns så iaf nu när det är så kort på typ halva skallen ;) Behöver frissas till innan dop & födelsedagar.

Total Eclipse of the heart går i bakgrunden nu när jag sitter vid datorn. Har kört igång lugna favoriter igen, så mysigt att sitta & koppla av till lugn musik.
Bra att kunna lyssna via webradion, blir man aldrig less på kanalerna.
Så många att välja bland. Brukar lyssna på olika oxå på sr.se
Älskar den här Bonnie Tyler låten som går nu, så himla fin. Men idag blir jag inte lika påverkad av alla låtar som jag blev i fredags. Humöret e påväg att bli på topp igen, från dipp till topp. :)
Livet blir vad det blir, dumt att ångra det som varit. Bara att blicka framåt! :)

Nu ser jag sängen framför mig... ;) hihi nästan iaf, dax att sova om vi ska vara pigg imorrn i Övik.
Måste nog skriva en kort packlista inför imorrn... haha

Kram & natti natti & tack Thess & Erica för kommentarer. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar