tisdag 28 juli 2009

Hemma igen

Jepp vi drog hemöver idag.
Igår blev det lite shopping på stan. Men såklart inte det jag behövde. Ska ta en sväng till Hsand imorrn för att leta kläder. Blir så stressad när man e ute & handlar & man e tre stycken & så e man bara en som provar kläder. Trist för dom att vänta å stressande för en själv. Men köpte en blus iaf, skulle behöva hitta nå byxor & en kofta. Så hoppas det går att finna i Hsand.
Köpte iaf lite till håret:hårfärg, Wellas Ocean Sprizz saltvatten spray & en hårspray från Bed Head. Ångrar nu att jag inte köpte vaxet oxå från Bed Head. Deras produkter är väldigt bra tycker jag, och så luktar dom underbart gott oxå... haha
Kicks blev det en parfym, en kolpenna & en flytande eyeliner. Så det spenderade lite pengar ändå...
Bidde hamburgare sen hos värdparet & senare på kvällen käkade vi kräftor & västerbottenspaj. Göttans! Wille var inge pigg så han höll sig för sig själv så fick vi brudar umgås, dricka lite & spelade spel i massor. Blev lite Uno & sen tärning flera timmar. Kom isäng vid två. Efter en sovmorron till tio imorse så hann vi med en par timmars tärningsspelande även idag.
Vid två for jag & Marina hemåt, fast med omvägen förbi Rusta, Skokanonen & Max. Och sen bidde det omvägen runt Sollefteå, Marina hade sett fina kläder på Klädax med tyvärr fyndade vi inget där ändå. Så kom nyss innanför dörrn här hemma. Skönt att komma hem, borta bra men hemma bäst... ;) Fast nu var det jue bara sen igår jag varit borta.
Härligt att ha en ledig dag imorrn innan det är dax för jobb igen på torsdag.
Ska sätta mig & kika på kryssningar nu. Ska boka en Tallinkryssning för mig & Mackan. Tänkte fara i slutet av augusti, för då har jag jobbat klart & Mackan har semester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar