lördag 9 april 2011

Lite social

Hann jag ned att vara igår. Länge sen jag träffade Carro & Mallan så igår drog vi ihop en tacomiddag hemma hos Carro. Mallans dotter Nemi var oxå med, fast hos åt banan & majs, ingen stark tacofärs. Trevligt! Den här tröttheten har gjort mig väldigt osocial, så hoppas vädret blir soligt framöver så kanske tröttheten försvinner & jag kan ta itu med mitt sociala liv. Jag längtas!
Kom hem från Carro igår vid halvtio & slöade sen lite framför datorn innan jag somnade. Behövde inte sova hos Julia igår, men tydligen ikväll. Vi får väl se, hon kanske ändrar sig & får nån komis som sover där.
Tänkte laga lite gomat här hemma idag. Får se om det hinns med. Först prom med voff & så behöver det STÄDAS här hemma. Jag älskar mina djur, men just nu hade jag önskat att vi inte hade några. Blir otroligt mycket katthår överallt, & Figo drar in jättemycket sand & annat nu. Och nu under dom här veckorna jag varit så trött så händer det inte så mycket hemma. Men ni är ju två kanske ni tänker? Men gör jag inget så blir det som Mackan oxå kan vara slö. Städar jag så börjar han oxå städa, förstår inte riktigt hur karlar tänker? Men men måste ta itu med städningen nu medan ork finns.

Ha en bra helg! :) kram

1 kommentar:

  1. Känner igen din trötthet... skönt att veta att det finns en orsak;-) och att den kommer gå över så småningom!! Kram

    SvaraRadera