tisdag 17 november 2009

Ändrade planer

Blir ingen tripp till Övik :( Mackan skulle jue fara med jobbet nu på tors, och nu ska han ta bilen. För att ta mig till Övik & Moliden måste jue även jag ha bilen så då får min tripp vänta. *suck*
Men får ta den framöver. MÅSTE verkligen hålla det. Var så taggad att fara & träffa min gamla väninna. Haha låter som hon är lastgammal men hon är yngre än mig. Gammal i det att det var länge sen vi umicks, kompis från förr ;)

Blev lite irri att han inte kunde ha kläckt ur sig det på en gång. Tackade nej att jobba heldagar på dagis för att jag skulle fara. Men nu har det löst sig med jobb oxå. Dom ringde nyss från gruppboendet där jag var i somras, ska jobba ett dygnspass istället. Så börjar 9.45 imorrn & går av 9.45 tors ;) Ska även jobba en par timmar på eftermiddan på dagis på tors :) Så blev lite jobb ändå denna vecka.
Imorse ringde dom från Hemtjänsten så var där kortpass, till tolv. Sen hem käkade & vilade en halvtimma. Blev inte så mycket sömn inatt, kom isäng så sent. Ner till barnen en sväng, pa & Eva hade åkt till Birsta för lite julklapps shopping. Hemma igen nu & ska strax äta middag.
Ska försöka hålla mig vaken, Desperate Housewifes & Brothers And Sisters ikväll :)

1 kommentar:

  1. Trist att det inte blev nån övikstripp :( men som tur är finns både övik och vännen kvar till senare tillfälle :)
    Och om du behöver sällskap för inhandlandet för de sista klapparna så är det ju bara att slå en pling :)
    Håller iaf tummarna för att alla brudarna ska ha möjlighet till att ses på torsdag..skulle vara riktigt skoj!!
    Kram kram!!

    SvaraRadera